- Uus logo ja uuenenud identiteet märgivad Citroëni jaoks uue ajaloolise peatüki algust.
- Uus logo on kaasaegne tõlgendus brändi esimesest, 103 aastat tagasi loodud ovaalsest logost.
- Septembri lõpus avalikustatav ideeauto on esimene sõiduk, mille disainis on kasutatud uut logo. Seeriatootmise autodele jõuab uus logo mudeliuuendustega alates 2023. aasta teisest poolest.
- Uuenenud identiteet võetakse järk-järgult kasutusele nii brändi veebikanalites, kommunikatsioonis, esinduste identifikatsioonides kui mujal.
- Brändi uus signatuur väljendab selle mobiilsuslahenduste ja kliendisuhete veelgi julgema, emotsionaalsema ja kaasahaaravama ajastu algust.
Citroën avalikustas täna täiesti uue visuaalse identiteedi ja logo. See märgib brändi ajaloos uue, julge, põneva ja dünaamilise ajastu algust, kus pühendutakse veelgi selgemalt oma missioonile teha elektrifitseeritud sõidukid kättesaadavaks kõigile, tuginedes kolmele printsiibile: sõidukite taskukohasus, julgus eristuda ning kliendi heaolu.
Uus logo on kaasaegne tõlgendus 1919. aastal André Citroëni loodud logost, mis tähistas ettevõtte tolleaegset peamist tegevusala – projekteeriti ja toodeti metallist noolekujulisi “kalasabahammastega” hammasrattaid. Seesama “deux chevrons” (kahe noolepea) element on läbi aastate olnud Citroëni identiteedi oluline osa.
Uue logoembleemi debüüti saame näha Citroëni ideeauto avalikustamisel juba septembri lõpus. Seeriatootmise autotele jõuab uus logo mudeliuuenduste käigus alates järgmise aasta teisest poolest. Lisaks uuele logole värskendatakse kogu brändi visuaalset identiteeti, lähtudes uuest signatuurist “Nothing Moves Us Like Citroën” (miski ei liiguta meid nii nagu Citroën).
“Oleme alustamas oma 103-aastase ajaloo olulist ja äärmiselt põnevat peatükki. Citroëni uus identiteet sümboliseerib progressi selle mitmes tähenduses – liigutame oma kliente julgelt silmapaistvates ja tulevikku vaatavates sõidukites, mis seavad kahtluse alla traditsioonilised autovaldkonna reeglid ning tagame, et autoga sõitmine – eriti elektrilise autoga – saab olla taskukohane, mugav ja nauditav. Citroëni pärand inspireerida tarbijaid julgete ja revolutsiooniliste sõidukitega julgustab meid looma üha uuenduslikumaid sõidukeid, mis pakuvad tuleviku peredele innovatiivseid mobiilsuslahendusi. Oleme veendunud, et nii mineviku, oleviku kui tuleviku kliendid nõustuvad, et miski ei liiguta meid nii nagu Citroën,” kommenteerib Citroëni tegevjuht Vincent Cobée.
TÄIESTI UUS, KUID VÄGAGI TUTTAV
Uue identiteedi kesksel kohal on uus logo – kaasajastatud versioon Citroëni maailmakuulsast “deux chevrons” (kahe noolepea) sümbolist, mille originaalversioon pärineb aastast 1919. Tänases versioonis näeme originaalversiooniga võrreldes laiemaid noolepäid ning õhemat ovaali nende ümber.
“Viisime brändi tulevikusuunad kokku minevikuga - André Citroëni esimese logoga, mis loodi esindamaks taskukohast ja innovatiivset liikumist. See ajaloost inspireeritud uus identiteet saab lähiajal järjest olulisemaks ja nähtavamaks osaks meie toodete disainis,” selgitab Citroëni disainer Alexandre Revert.
Lisaks on uuendamisel ka turunduskommunikatsioonis, eelkõige digikanalites ja ka sõiduki ekraanidel ning MyCitroëni rakenduses kasutatavad brändielementide animatsioonid. Uus logo jõuab muidugi ka kõikjale mujale – nii esindustesse ja töökodadesse, dokumentidele kui Citroëni elustiilitoodetele.
Esinduste fassaadibränding saab tulevikus olema senisest kergem, energiasäästlikum ja kroomivaba, et tagada maksimaalne materjalide taaskasutatavus. Interjööri toob uus identiteet lisaks uuele logole ja kirjastiilile lihtsustatud värvilahenduse – valge ja hall loovad neutraalse tausta, millel kaks uut kontrastset värvi olulisi kohti rõhutavad. Monte Carlo sinine, mis on juba aastakümneid tagasi tuntuks saanud Citroëni ajalooliste mudelite 2CV ja DS kaudu, tuleb peagi tagasi nii auto kerevärvi valikusse kui korporatiiv- ja müügimaterjalidele. Tänaseni kasutusel olnud punane asendub uue, energilise ja silmapaistva Infra-Red tooniga, mis loob rahuliku sinise kõrval parajas koguses särtsakust nii füüsilises ruumis kui digikanalites.
EVOLUTSIOON JA REVOLUTSIOON
Citroëni uue logo ja identiteedi areng koos uue signatuuriga “Nothing Moves Us Like Citroën” (miski ei liiguta meid nii nagu Citroën) rõhutab eesootavat revolutsiooni tuleviku mobiilsuslahenduste loomisel ning brändi pühendumist stressivaba kliendikogemuse pakkumisele. Selle esimeseks füüsiliseks tõestuseks saab uus peredele loodud ideeauto, mis avalikustatakse juba septembri lõpus.
Laurent Barria, Citroëni turundus- ja kommunikatsioonijuhi sõnul jätkab bränd tööd selle nimel, et muuta elektrimobiilsus kättesaadavamaks nii, et sõidukogemus tagaks emotsionaalse heaolu ja ka mugavuse. “See nõuab revolutsioonilist lähenemist kõiges, mida teeme, alates innovaatilistest suundadest tootearenduses kuni kaasahaaravate ja vastutustundlike teenusteni, mida pakume,” lisas Barria.