MY CITROËN ÄPP
My Citroën rakendus hoiab sind oma sõidukiga ühenduses, nii saad juurdepääsu oma sõiduki käsiraamatule ja videoõpetustele konkreetsete funktsioonide kohta. Pääsed juurde ka teabele, mis aitab maksimeerida sõidutõhusust ja ligipääsu Citroëni teenustele.
My Citroën on rakendus, mis on loodud selleks, et aidata sinul oma Citroënist maksimum saada. Lisaks sellele, et saad juurdepääsu oma sõiduki käsiraamatule ja videoõpetustele konkreetsete funktsioonide kohta, pääsed ligi ka teabele, mis aitab maksimeerida enda sõidutõhusust ja saada abi järgmise reisi kavandamisel.
My Citroën on eriti kasulik elektri- ja pistikhübriidsõidukite juhtidele. ë-Remote funktsiooni kaudu saad salongi temperatuuri enne teeleasumist jahutada või soojendada ning tulevasi laadimisaegu planeerida, et kasutada ära soodsamaid tariife.
Sõltuvalt nutitelefonist saab rakenduse alla laadida kas Google Playst (Androidi kasutajad) või App Store'ist (Apple'i seadmed).
MY CITROËN
Kuidas alustada?
Vaata õpetust, et näha, kui lihtne on rakendust alla laadida ja aktiveerida, ning seejärel isikupärastada seda oma sõiduki järgi.
Ok, nüüd oled valmis oma telefoniga teavet vastu võtma, sealhulgas hiljutiste reiside kütusekulu analüüsima, järgmise hooldustähtaja teavitusi kontrollima või armatuurlaual olevate hoiatustulede tähendusi mõistma.
MINU SÕIDUK IGAPÄEVASES KASUTUSES
E-HOOLDUSPÄEVIK
UUENDA KAARTI
Sinu auto puuteekraanil on optimaalseks toimimiseks vaja ajakohaseid kaardiandmeid ja operatsioonisüsteemi. Tänu My Citroënile saad otse rakendusest uuendusi tellida ja sinu autole kohandatud õige kaardiversiooni hankida.
MINU ELEKTRI- VÕI HÜBRIIDAUTO
My citroëniga saad oma autot kaugelt kontrollida
TUTVU KAUGJUHTIMISE ÕPETUSEGA
MINU ELEKTRI- VÕI PISTIKHÜBRIIDSÕIDUK
Lisafunktsioonid
My Citroëni rakendus on tõeliselt kasulik elektri- ja hübriidautode omanikele. See võimaldab pääseda ligi ë-Remote funktsioonile, mille kaudu saad seadistada salongi temperatuuri enne sõite ja planeerida tulevasi laadimisaegu autost eemal olles.
Vaata õpetust, vajutades kõrval oleval videol.
MY CITROËN MOBIILIRAKENDUSE KKK
Kuidas saan ühendada mitu telefoni ühte autoga?
Ühel autol võib mobiilirakendustes olla üks põhikasutaja ja kuni 19 teisest kasutajat. Kõrvalkasutaja lisatakse, logides sisse kõrvalkasutaja mobiilirakendusse põhikasutaja kontoga. Pärast seda palub mobiilirakendus registreerida uus telefon. Registreerimisprotsessis saadetakse põhikasutaja telefoninumbrile tekstisõnumiga kood, mis sisestatakse teise kasutaja mobiilirakendusse. Pärast protsessi on auto teave kõrvalkasutajale kättesaadav.
Mitu autot võib ühel kasutajal olla?
Ühel kasutajal võib mobiilirakenduses olla maksimaalselt kümme (10) autot.
Kas saan näha teavet elektriauto elektritarbimise kohta?
Mobiilirakenduses elektritarbimise info hetkel kahjuks puudub.
Kui kaua võtab e-kaugjuhtimise teenuste aktiveerimine?
E-kaugjuhtimisteenuste aktiveerimine võtab tavaliselt aega 1-3, 20 min pikkust sõitu.
Teenuste aktiveerimiseks võib aga kuluda kuni seitse päeva.
E-kaugjuhtimisteenuste aktiveerimise märgiks saadetakse kasutajale e-kiri.
E-kaugjuhtimisteenuste aktiveerimise ajal peab telefon olema sõidureiside ajal autoga Bluetooth-ühenduses ning mobiilirakendus töötama režiimis "Ühendatud".
Kuidas muuta oma my Citroën parooli?
Ühendage oma My Citroën kontoga, valige avalehe paremas ülanurgas "Minu konto" ja seejärel "Muuda parooli". Kui teil on Citroën Services Store'i konto, kasutatakse uut parooli automaatselt.
Kuidas saan auto my Citroën kontolt eemaldada?
Minge oma My Citroën kasutajakontole.
Saate eemaldada ühe või mitu sõidukit, klõpsates "Minu sõidukid". Jaotises "Auto valimine" klõpsake "Eemalda see auto". Kõik My Citroën kasutajakontol olevad autode eemaldamised toimuvad ka teie Citroën Services Store kasutajakontol. "
Kui ma kustutan my Citroën rakenduse, kas kõik minu salvestatud andmed lähevad kaotsi?
My Citroën mobiilirakenduse kustutamisel kustutatakse jäädavalt kõik teie autoga seotud andmed (GPS asukohad, hoolduse meeldetuletused, läbitud vahemaad jne). Teisest küljest jääb kogu teie enda profiiliga seotud teave teie enda kasutajaandmetes kättesaadavaks 2 kuuks.
Kui ma lisan sõiduki oma my Citroën kasutajakontole, kas see ilmub minu Citroën services poe kontole?
Teie My Citroën ja Citroën Services Store kontod on samad. Mõlemad on omavahel seotud ja kõik muutused on mõlemas nähtavad.
Kuidas vaadata tehtud sõite ja sõiduki andmeid?
See teave edastatakse sõiduki ja rakenduse vahelise ühenduse kaudu järgmiste teenuste abil.
Bluetoothi teenus
Selleks tuleb teha järgmist.
- Käivitada telefoni Bluetooth.
- Käivitada rakendus My Citroën.
- Sisestada VIN-kood või valida rakenduses My Citroën õige sõiduk. Rakenduse ribal kuvatakse ikoon sõitmine.
Kui seda ei tehta, puudub sõidukil see funktsionaalsus.
- Ühendada nutitelefon sõiduki puuteekraanilt (märkides puuteekraanilt ainult telefoni („Phone“) ja voogedastuse („Streaming“). Rakenduses kuvatakse riba „Connected to vehicle (ühendatud sõidukiga)“.
Nii sõiduaruanne kui ka sõiduki andmed kuvatakse rakenduses siis, kui ühendus sõidukiga katkestatakse.
Rakenduses kuvamiseks peab sõidu pikkus olema vähemalt 300 meetrit.
- Keskmist kütusekulu sõidu kohta kuvatakse üksnes siis, kui sõit on pikem kui 2 km.
- Müügijärgset hooldust ei kanta rakendusse My Citroën automaatselt. Selle saab rakendusse kanda käsitsi.
Kuidas ma saan sõidud salvestada?
Nutitelefoni vahetamine või rakenduse eemaldamine ja uuesti installimine kustutab salvestatud sõidud. Nende säilitamiseks saab need nutitelefonist eksportida ja seejärel need uude nutitelefoni importida (sama toiming, mis My Citroën eemaldamisel ja uuesti installimisel).
Rakendusest eksportimiseks
- tuleb vajutada ülemises paremas nurgas olevat kasutajaikooni. Kuvatakse menüü.
- Tuleb vajutada „Settings (seaded) „ / „Driving data (sõiduandmed)“ / „Retrieve your driving data on another smartphone (andmete kandmine teise nutitelefoni)“. Avatakse meilirakendus.
- See e-kiri tuleb saata omaenda aadressile.
Rakendusest importimiseks
- Avada eksporditud faili sisaldav e-kiri.
- Failile klõpsaamisel pakutakse selle avamist rakendusega My Citroën.
- Seejärel käivitub automaatselt importimine.
Minu sõidukit puudutav tagasikutsumiskampaania?
Rakenduse My Citroën kaudu saab kontrollida, kas on käimas sõidukit puudutav tagasikutsumiskampaania.
Klõpsata „My recall reminder (tagasikutsumise meeldetuletus)“.
Tuleb teha klõps sõidukil ja klõpsata „Check (KONTROLLI)“.
Rakendus kuvab sõidukiga seotud teabe ja vajalikud sammud.
Mis on Citroën connect nav ?
Tegemist uue põlvkonna navigeerimissüsteemiga, mis on paigaldatud CITROËN toodetega sõidukitele. Navigeerimissüsteem pakub järgmisi funktsioone.
Mahtuvuslik puuteekraan on tundlikum ja kiirem ning tõotab sujuvust ja eredust, mis on võrreldav viimase põlvkonna nutitelefonidega.