Uue C3 ja C3 Aircrossi lansseerimistest alates kiirendab Citroën oma mudelite uuendamist esitledes tänavusel Pariisi autonäitusel täielikult uuendatud ja elektrifitseeritud mudelivalikut. Uus C4 ja C4 X viivad Citroëni C-segmendi sedaanid uuele tasemele, C5 Aircross ideeauto paljastab linnamaasturi tuleviku ning Ami tähistab oma 4. sünnipäeva senisest veelgi julgema väljanägemisega.
Harva on Citroënil olnud võimalus esitleda nii palju uusi mudeleid ning Pariisi autonäituse väljapanek peegeldab täielikult brändi dünaamikat ja tulevikusuunda. Uued ja elektrifitseeritud mudelid pakuvad taskukohaseid liikuvuslahendusi, iseloomuliku disaini ja võrreldamatut mugavust.
Uus C3 - tulevane bestseller
Näituse külastajatel on võimalus tutvuda uue C3-ga, mis on Euroopas ja Eestis just turule tulemas. Pikalt oodatud Citroëni mudeli 4. põlvkond pakub veelgi rohkem mugavust Citroën Advanced Comfort® vedrustuse kasutuselevõtuga, mida täiendavad ümberkujundatud Advanced Comfort istmed ja uus C-Zen lounge kontseptsioon. Euroopas toodetud uus C3 muudab mängureegelid oma taskukohasuse, mitmekülgsuse, lihtsuse ja kompaktsusega.
Uus mudel on saadaval bensiini-, hübriid- ja elektriversioonina, millest viimase sõiduulatus on üle 320 km (WLTP). Sisepõlemismootoriga ja manuaalkäigukastiga C3 mudeli hind algab 15 990 eurost ja elektrilise e-C3 baashind on 24 490 €
Esimene kohtumine uue C3 Aircrossiga
Esimest korda on Pariisis avalikkuse ees uus C3 Aircross – taskukohane, mugav ja kompaktne kuni 7-kohaline linnamaastur. Täielikult uuenenud mudel on disainilt jõuline ja enesekindel ning 4,39 m pikkusena pakub see nii sõidumugavust kui ka avarat siseruumi. Esmaklassilise mugavusvarustusega mudel on saadaval bensiini-, 136 hj hübriid- ja elektriversioonidena (5-kohalise mudeli puhul). Uus C3 Aircross jõuab Eestisse järgmise aasta esimeses pooles.
Maailma esmaesitlused
Citroën C4 ja C4 X näitavad moepealinnas brändi uut identiteeti. Kupeelik sedaan C4 on saanud juurde küpsema ja struktureerituma esiosa ning tagaosa pakub sujuvamat ja tasakaalustatumat dünaamikat.
Citroën C4 X ühendab fastbacki elegantsuse, sihvaka siluetti ja linnamaasturliku iseloomu.
Mõlemad mudelid saavad juurde uued Advanced Comfort® istmed, uue näidikutepaneeli, veljed, värvid ning on saadaval hübriid- ja elektrimootoriga.
2025. aasta esimesest poolest varustab Citroën uued ë-C4 ja ë-C4X mudelid V2L ehk Vehicle-to-Load tehnoloogiaga, mis võimaldab elektrisõidukil varustada elektriga väliseid seadmeid, muutes auto mobiilseks ja paindlikuks energiaallikaks.
C5 Aircross ideeauto on visioon Citroëni tuleviku linnamaasturist, mis põhineb STLA Medium platvormil võimaldades mudelit toota sisepõlemismootoriga, hübriidi või elektrilisena. Erinevate jõuallikate valik pakub suuremat valikuvabadust ilma kompromisse tegemata. Originaalne ning aerodünaamiline disain jälgib Citroëni disainikeelt ja on mõeldud eelkõige suurema sõiduruumi eelistajatele ja perekondadele.
5-kohalise tuleviku linnamaasturi pikkus on 4,65 meetrit, mis on tänasest C5 Aircrossist 15 cm pikem.
Ideeauto üheks huvitavaks eripäraks saab nimetada Citroën Light Wings lahendust, kus kaks valguspunkti tunduvad kere küljeliistu küljest justkui eraldatud ja hõljuvat. „Valgustiivad“ pakuvad aga lisaks uudsele disainile ka aerodünaamilist funktsiooni. Kuuldavasti läheb uus C5 Aircross tootmisse suisa 95% ulatuses Pariisis esitletud ideeautost.
Originaalne, mänguline ja eelkõige praktiline Ami tähistab oma 4. sünnipäeva ning näitab uuenenuna veelgi rohkem iseloomu. Viimase 4 aasta jooksul automaastikku raputanud isepäine Ami on loonud staatuse, mis murrab traditsioone ja on olemuselt lähemal koomiksimaailmale kui autondusele.
Taskukohane, lihtne ja elektriline AMI pakub jätkuvalt ainulaadset liikuvuslahendust. Uuenduste vooluga kaasaminev Ami ja Ami Buggy saavad alates 2025. aastast uued esituled, küpsema ja struktureerituma esiosa ja korraliku koguse pisiuuendusi.