Skip to content
C5 Aircross Concept
Kogu pere lounge-stiilis linnamaastur
Stellantis grupi STLA Medium platvormile rajatud C5 Aircross Concept on mitme energiaallikaga sõiduk, mis avaldab muljet oma jõulise ja karismaatilise olekuga. Selle kompaktne ja lihaseline disain on aerodünaamikat silmas pidades hoolikalt vormitud. Linnamaasturite kategoorias, kus siluett võib sageli olla vähem atraktiivne, on disainerid kasutanud erinevaid nutikaid lahendusi selle mõju vähendamiseks, saavutades sujuvad jooned ja voolavad pinnad.

Eksklusiivne disain

Citroën seab C5 Aircross Conceptiga disaini ja dünaamilisuse osas uued standardid.

Valgussignatuur

Ees on esile toodud kaubamärgi uus kolmetäheline valgussignatuur, mida kasutatakse viimastes mudelites. Tagaosas on disainerid kolmetähelise valgussignatuuri muljetavaldavalt ümber kujundanud.

Efektiivsus

Voolujooneliste kereelementidega on aerodünaamika selle disaini keskmes. Disaineritel tuli lahendada see väljakutse linnamaasturite segmendis, kus arhitektuurilised piirangud tihti kahjustavad aerodünaamilist sooritusvõimet.

Eksklusiivne disain

Citroën seab C5 Aircross Conceptiga disaini ja dünaamilisuse osas uued standardid.

Valgussignatuur

Ees on esile toodud kaubamärgi uus kolmetäheline valgussignatuur, mida kasutatakse viimastes mudelites. Tagaosas on disainerid kolmetähelise valgussignatuuri muljetavaldavalt ümber kujundanud.

Efektiivsus

Voolujooneliste kereelementidega on aerodünaamika selle disaini keskmes. Disaineritel tuli lahendada see väljakutse linnamaasturite segmendis, kus arhitektuurilised piirangud tihti kahjustavad aerodünaamilist sooritusvõimet.
Lihaseline linnamaastur
Enesekindel disain

 

C5 Aircross Concept esitleb end tiheda plokina heldekäeliste mahtudega.

 

Vertikaalselt disainitud esikülg, mis hõlmab uut logo, edastab tugevust ja sujuvust. Siluett toetub laiendatud rööpmelaiusele ja märgitud õlgadele, andes sellele kindla seisukoha ja enesekindla hoiaku teel. Väga vertikaalne tagaprofiil paljastab suure laadimismahu.

 

Valgussignatuur
Innovaatiline disain

Esiosa disain, mis loob pilkupüüdva ilme ja rõhutab sõiduki laiust, annab autole tõelise staatuse, ühendades kaasaegsuse, tehnoloogia ja iseloomu.

 

Poritiibade ja kapoti voolujooneline ja lihaseline kuju loob meeldiva kontrasti radiaatorivõre ja esitulede tehniliste elementidega.

 

Tagaosas on tagaluugi musta riba täiustatud, et suurendada auto visuaalset kohalolekut ja laiust. Kaks valguspunkti, mis näivad külgedel hõljuvat, on nimetatud Citroëni valgustiibadeks, lisades autole ainulaadse iseloomu.

 

Veelgi suurem mugavus
Ühenduvus ning ruumikus teel olles.
C5 Aircross Concept peidab endas ka teisi uuendusi, eriti salongis, mis jäävad hetkel saladuseks. Sisemuse jaoks on Citroën loonud heaoluala lounge'i stiilis, kus viis reisijat saavad lõõgastuda ja reisida täielikus meelerahus.
 
Uuendusi saab avastada 2025. aastal.
 
Veelgi suurem mugavus
Ühenduvus ning ruumikus teel olles.
C5 Aircross Concept peidab endas ka teisi uuendusi, eriti salongis, mis jäävad hetkel saladuseks. Sisemuse jaoks on Citroën loonud heaoluala lounge'i stiilis, kus viis reisijat saavad lõõgastuda ja reisida täielikus meelerahus.
 
Uuendusi saab avastada 2025. aastal.
 
Skulptuurne disain
Efektiivsuse nimel
C5 Aircross'i esiosa on sujuv ja sile, kergelt madaldatud kapotiga, et parandada õhutakistust. Mahud on täiuslikud ja avarad, tagades hästi tasakaalustatud silueti, mis soodustab aerodünaamilist voolavust. Sõiduki pikkus on 4,65 meetrit, sellel on sujuv külgprofiil pikendatud tagaosaga ning kõrgus on vaid 1,66 meetrit, mis aitab optimeerida õhutakistust.
 
 
Tagaosa on kujundatud spetsiaalselt aerodünaamilise jõudluse parandamiseks. Katusejoon langeb sujuvalt ja kabiinil on ülaosas kaarjas kuju. Tagumistesse paneelidesse integreeritud aerodünaamilised lisad, inspireeritud tehnoloogia ja elektroonika valdkonnast, aitavad parandada jahutust ja ventilatsiooni. Need kahevärvilised, triibulised detailid tagapaneelidel aitavad suunata õhuvoolu.