Sihtpunkt Zen
Citizeniga saad ka pärast sõiduki ostmist jääda zeniks. See hooldusprogramm on loodud selleks, et muuta iga Citroëniga veedetud hetk lihtsamaks.
CITIZEN programm on terve teenuste ökosüsteem, mis toetab sind kogu ostuprotsessi vältel – olemasolevate valikute uurimisel, valiku tegemisel kuni sõiduki kättesaamiseni.
MY CITROËN RAKENDUS
Minu ühenduvusega sõiduk
App Store´i ja Androïdi platvormil pakutava My Citroën´i rakendusega on sinu käsutuses hulgaliselt teenuseid kõikide Citroëni hooldustega seonduvate toimingute võimalikult mugavaks muutmiseks. Rakenduse abil on sinu käsutuses info just sinu sõiduki hooldusvajaduste kohta, saad aega broneerida interneti teel ja hinnapakkumist küsida sinu poolt valitud teenindusest kodust lahkumata. Lisaks sellele eelisele leiad siit veel ka Citroëni enda ja Citroëni partnerite parimad pakkumised. Kasutamisega kaasneb rohkelt eeliseid.
MY CITROËN ASSIST
Citroën Assistance´i autoabi on sinu käsutuses alati, kui peaksid jääma sõiduki rikke tõttu teele või kui oled sattunud õnnetusse. Organiseerime sulle transpordi ja hoolitseme sinu sõiduki remondi eest, et saaksid oma teedkonda jätkata.
Kõik Citroëni sõidukid on varustatud garantiiperioodil autoabiga, eeldusel et sõidukit hooldatakse meie võrgustikus.
+372 697 9197
ADVISOR SERVICES
Grâce à Citroën Advisor, découvrez les avis déposés par nos clients sur la qualité des prestations dans nos ateliers.
Vous pouvez choisir votre atelier en toute transparence et vous exprimez sur votre expérience client Citroën.
TELEMAINTENANCE
Telemaintenance veille au bon fonctionnement de votre voiture et vous prévient lorsqu’une alerte de sécurité ou de maintenance est émise par votre véhicule.
Si votre date d'entretien approche ou qu'un voyant s'allume sur votre véhicule, vous êtes notifiés et avez immédiatement la possibilité de prendre rendez-vous dans votre atelier préféré.
KÜLASTUSAJA BRONEERIMINE INTERNETI TEEL
VIDEOCHECK
Minule videovahendusel tutvustatud, teostamist vajavate hooldustoimingute kinnitamine
Videocheck ülevaade on innovaatiline teenus, mida kasutatakse müügijärgse teeninduse raames töökojas täiendavalt teostamist vajavate hooldustoimingute kinnitamiseks.
Juhul kui teeninduskülastuse käigus peaks selguma täiendavate, töökäsuga mitte hõlmatud tööde teostamise vajadus, võtab esindus sinuga ühendust.
Selge ülevaate saamiseks saadetakse sulle Videocheck kaudu tutvumiseks video sõiduki juures tehtavatest lisatöödest. Väljapakutud tööd ja teenused, mille teostamise võid kas kinnitada või neist loobuda, saadetakse sulle SMSi või e-posti teel. Sul on võimalus hinnapakkumine kinnitada või siis sellest keelduda distantsilt.
Videocheck teenus hoiab märkimisväärsel sinu aega kokku.