PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Palun tutvu meie privaatsustingimustega

Uus Citroën C3 Aircross kompakt-SUV müük ületas 100 000 ühiku

Lisatud 10.08.2018

Kõigest 10 kuud pärast esmaesitlust on Citroëni uuest kompaktklassi linnamaasturist C3 Aircross saanud teiseks enimmüüdud mudel C3 kõrval, õigustades nõnda brändi poolt valitud sihti äärmiselt isikupäraste, mugavate ning samas praktiliste sõidukite suunal.

Unikaalne disain, salongi ümberseatavus, ulatuslik personaliseerimise võimaluste olemasolu ning 12 juhti abistavat süsteemi on aidanud Citroën C3 Aircross'l tõusta maailma automüügi 9% tõusuharjal üheks kõige populaarsemaks sõidukiks omas klassis. C3 Aircrossi poolt pakutavaid väärtusi iseloomustavad kõige paremini klientide eelistused, sest seni müügiks läinud autodest on:

- 55% olnud kõrgeima varustustasemega (SHINE);

- 35% saanud ühe neljast lisavarustuse interjöörilahendusest;

- 25% olnud tellitud kerest erinevat värvi katuse;

- ning 30% koos katusereelinguid, peeglikatteid, udutulede ümbriseid ning tagumist küljeakent esiletoova värvipaketiga.

Uue Citroën C3 Aircrossi edu peegelduseks on lisaks 100 000 müüdud autole ka üldvõit AUTOBEST 2018 konkursil ning parimaks kompaktklassi SUV-ks nimetamine väljaande AUTO EXPRESS poolt.

 

Töölaua versioon